بیوگرافی روکی موکامی
بیوگرافی روکی موکامی

 

اسم به فارسی : روکی موکامی 

سن : 18

نژاد : خون آشام تبدیل شده

قد : 180

وزن : 64

گروه خونی : AB 

کار مورد علاقه : جدول حل کردن_کتاب خوندن

غذای مورد علاقه : سوپ

رنگ مورد علاقه:توسی

اخلاق : ایرادگیر - منحرف - یجورایی مثل رجیه - باهوش

همین دیگه..البته به پای رجی نمیرسه...^_^

تیپ: یکم بهم ریخته تره..نسبت به رجی...:))

رنگ چشم:توسی پررنگ

رنگ مو:همون رنگ چشمش توسی پررنگ

رفتار:با عدالت

 

 زندگی نامه:

فکر کرنم اولین از همه با کو دوست شده

توی یتیم خونه با ازوسا کو ویوما اشنا میشه

چندباری نقشه فرار میکشن اما شکست میخوره

تا اینکه کارل میاد و اونارو به فرزندی قبول میکنه

 


نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت12:06---28 خرداد 1396
واقعا؟؟؟! نمیدونستم . نه فک کردم نمیدونی اومدم یه رمان نوشتم ) اره گلم تو داستان از عاشقان شیطانی نمینویسی چون من یه بار یه وبلاگ ساختم از پسش بر نیومدم الانم نمیدونم چی شده ) خیلی دوس دارم داستان در باره ی عاشقان شیطانی بنویسم انقدم داستان ساختم خیلی باحالن ولی نمیتونم در معرض دید بقیه قرار بدم( اگه داستان میسازی میشه به من بگی هم بخونمشون و هم نظر بدم
خب عزیزم چرا رمان منو تو این وب نمی خونی تازه ادامه اش هم تو اون یکی وبم هست لینکا رو نگاه کنی یه وب میبینی به اسم دنیایی از تنهایی وب جدیدم به همین خاطره که دیگه اینجا فعالیت نمیکنم


فاطی
ساعت14:21---22 خرداد 1396
گلم ، زندگی عشقم روکی کامل نیس میدونی چیه روکی من اول بچه پولدار بوده بعد یه روز مامانش با معشوقش فرار میکنه تنهاش میزاره آی بمیرم الهی واسش اشکال نداره خودم پیشش هستم دیگه تنها نیس خلاصه بعد مادر شوهرم واسه روکی نامه میزاره که دوسش داره و روکی من ارزو داره مامادرش یه روزی برگرده همون بهتر از شر مادر شوهر هم خلاص شدم دیگه زندگی ارومی دارم بعدش روکی ی من میره تو حیاط میبینه باباش خودشو دار زده ایی عزیزم ببین چقد سختی کشیده ولی وقتی که پیشش باشم آروم میگیره خلاصه دیگه میبرنش یتیم خونه و در اونجا با سه تا پسر دیه آشنا میشه واز اون موقع دیگه باهم میشن 4 تا برادر بعد همش نقشه میکشیدن تا فرار کنن ولی باز شکست میخوردن تازه انقد روکی منو کتک زدن الهی دسشون بشکنه اره ولی بعدش اون مرده الان حضور دهن ندارم میاد سرپرستی شونو قبول میکنه بعد تبدیلشون میکنه به خون آشام خلاصه بعد از اون ماجرا روکی عاشق من میشه که خودش کلی داستان داره اگه خواستی واست میگم و بهم گفت تو تنها دختری هستی که من پیشش آرامش دارم و در کنارت گذشتمو فراموش میکنم الانم که من با روکی ام زندگیمون خیلی خوبه و شادیم اره تازه ادامه داره زندگی منو روکی از خودم درنیوردمااااااا اره دیگه تو چی عزیزم تو و سوبارو چی
پاسخ:من همه اینا رو میدونم گذشته همه شخصیت های عاشقان شیطانی رو از حفظم


فاطی
ساعت14:09---22 خرداد 1396
میگم گلم عکس از کوچیکی های عشقم روکی رو میزاری با بقیه اگه خواستی تازه سوباروی خودتم باشه
پاسخ:البته چشم


فاطی
ساعت23:48---17 خرداد 1396
اتفاقا دوستم هم عاشقه سوباروعه هر شب خوابشو میبینه . اره اشتباه گفتم یویی با روکی من ازدواج میکنه حق نداره با روکی من ازدواج کنه بره با آیاتو یا ....... هر کس دیگه ولی با روکی من نههههه ببخشید عزیزم زیادی نوشتم
واقعا؟ خخخخخخخخ گفتم چجور عاشقی هستی که بذاری عشقت با یکی دیگه ازدواج کنه نه بابا راحت باش


فاطی
ساعت10:56---10 خرداد 1396
من که عاشق روکی ام به نظرم هم از نظر قیافه طبیعی تر و خوشگل تره و هم و هم از اخلاق دیگه همه چی تمومه من که میمیرم واسش گوگولی خیلی سختی کشیده ایشالا با یویی ازدواج میکنه
پاسخ:من عاشق سوبارو ام


roza
ساعت21:11---28 مرداد 1395
وای من عااااااشق روکی ام مرسی بابت این وبلاگ عالیییی.اگه میتونی یه کم مفصل تر از روکی بیوگرافی بزلر.مرسییییییی
پاسخ:ممنون از پیشنهادخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 خرداد 1395 ] [ 7:42 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts